تجلیل از مصطفی امیری قهرمان مسابقات جام بلندهمتان

با حضور رئیس بهزیستی شاهین دژ از مصطفی امیری توانخواه اعزامی به بازی های بومی محلی بهزیستی کشور به جهت کسب مدال طلای این مسابقات تجلیل شد. ‌

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛ 

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : این دوره از مسابقات بصورت روستایی و شهری در سطح شهرستان برگزار شد و افراد منتخب به مسابقات استانی معرفی شدند و با عنایت خداوند متعال مصطفی امیری در رشته کلاس کلاس مقام اول استانی را کسب کرد ‌.

وی افزود : این توانخواه در قالب تیم بهزیستی استان آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد و با تلاشهای علی اکبریان ، مربی ورزشی و کادر فنی تیم توانست مقام اول جشنواره بازی های بومی محلی کشور را بین ۲۴ استان کسب کند .

رئیس بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: مصطفی امیری به عین ثابت کرد که معلولیت محدودیت نیست و میتوان با معلولیت های جسمی حرکتی یا ذهنی در جامعه و ورزش حضور پیدا کرد و باعث افتخار خود و استان و شهرستان خود شد .

داداشیان خاطرنشان کرد : توانخواهان بهزیستی شاهین دژ هر ساله با قدرت تمام در جشنواره بازی های بومی محلی استان شرکت میکنند و مدال‌های رنگینی برای سطح شهرستان کسب نموده اند . 

گفتنی است ؛ در این مراسم از مصطفی امیری قهرمان شاهین دژی توسط موسس مرکز توانبخشی روزانه الدوز با حضور داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 120042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد